Berita Menarik Tertarik Terbaru !!

Thursday, August 6, 2015

Lady Gaga Tidak Seng@ja Belanja A-set Berharganya

Menyarungkan pakaian yang menjolok mata dan mendedahkan sebahagian daripadaaset yang dimilikinya merupakan kebiasaan bagi Lady Gaga. Tetapi baru-baru ini dia telah menjadi mangsa wardrobe malfunction ketika sedang menjalani penggambaran di New York.


Adegan yang menampilkan Gaga duduk di tempat duduk belakang sebuah kereta dipercayai babak yang bakal disaksikan didalam American Horror Story turut secaratidak sengaja telah merakamkan momen ketika dia menukar rambut palsunya itu.

Ketika sedang dalam proses menukar gaya dan pakaiannya, selendang kuning yang digunakan untuk menutup bahagian dadanya telah terlepas dari genggaman Lady Gaga dan menampakkan sebahagian besar payudaranya sebelum segera menutupnya untuk mengelakkan di rakamkan umum.

Minggu lalu penyanyi terkenal yang juga baru saja bertunang ini telah mengumumkan bahawa dia akan tampil dalam salah satu episod bagi drama bersiri American Horror Story.


“Saya sangat teruja untuk menjadi sebahagian daripada American Horror Story yang diketahui sangat popular dan terdiri daripada pelakon yang hebat.Sering memberi kejutan yang mengujakan, perkara yang saya suka,”ucap Lady Gaga kepada 44 .

6 juta pengikutnya di Twitter minggu lalu.

Sebelum ini Lady Gaga pernah membuat kemunculan sebagai cameo dalam as Bertha in Sin City: A Dame to Kill For tahun lalu dan La Camaleon dalam filem Machete Kills pada 2013.

Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts